Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji
Jeśli potrzebujesz wsparcia lub masz pytania, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje o naszych usługach, produktach lub procesie zamówienia. Możesz do nas napisać lub wypełnić formularz kontaktowy – odpowiemy tak szybko, jak to możliwe, aby rozwiać wszelkie wątpliwości i dostarczyć niezbędnych informacji. Jesteśmy do Twojej dyspozycji i chętnie odpowiemy na wszelkie pytania!
Kiedy otrzymam zamówienie?
Czas realizacji zamówienia wynosi do 48godzin w dni roboczych.
Co zrobić w przypadku uszkodzonej przesyłki?
Jeżeli Państwa przesyłka dozna uszkodzeń, zalecamy niezwłocznie skontaktować się z przewoźnikiem w celu spisania protokołu. W protokole powinien zostać odnotowany stan przesyłki i okoliczności powstania szkody. Prosimy również o jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałym problemie, abyśmy mogli jak najszybciej zająć się jego rozwiązaniem.
Otrzymana paczka jest uszkodzona?
W tej sytuacji należy zgłosić uszkodzenie paczki bezpośrednio u kuriera, na podstawie formularza zgłoszeniowego zostanie stworzona jest reklamacja kurierska.
Czy płatności są bezpieczne?
Tak, wszystkie nasze transakcje są szyfrowane i chronione najnowocześniejszymi technologiami bezpieczeństwa.
Dlaczego moja płatność została odrzucona?
Płatność może być odrzucona z wielu powodów, takich jak niewystarczające środki na koncie, błędne dane karty lub problem z bankiem. W razie problemu radzimy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Jak mogę użyć kodu rabatowego?
Kod rabatowe można wpisać podczas składania zamówienia w odpowiednim polu w koszyku.
Jakie są opcje dostawy?
Oferujemy dostawę kurierem inPost oraz odbiór osobisty.
Ile kosztuje przesyłka?
Dostawa w Kleje-szu na terenie Polski wynosi od 14zł
Czy dostawa jest możliwa poza granice kraju?
Tak, realizujemy wysyłki międzynarodowe. Koszty i czasy dostawy zależą od konkretnego kraju.
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem przesyłki, który możesz śledzić na stronie firmy kurierskiej.
Jak mogę zwrócić zakupiony produkt?
Aby zwrócić produkt, należy wypełnić formularz na naszej stronie. Tam wybierzesz najwygodniejszą dla Ciebie formę zwrotu.
Jake istnieją formy zwrotu?
Oferujemy wiele opcji zwrotu, międzyinnymi Darmowy Zwrot - Kurier inPost oraz zwrot w salonie.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócony produkt?
Zwrot pieniędzy za zwrócony produkt nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.